Wednesday, October 6, 2010

kali pertama..

aku mengenali Ez pada usia aku sgt muda..16 tahun..aku cintakan dia sgt..sampai2 aku kata pada diri aku..lepas spm,aku nak terus kawen dgn die..kisah cinta ktorg nie yg wat aku menjadi begitu nakal...
Aku balik kampung die kiranya cam tiap bulan..dan tiap bulan gak kitaorang jumpalah..kisah cinta kami nie agak pelik bg aku cz tak de apa2 yg buruk pun..sumenye indah..tp one day tu...kitaorg gaduh...so kiranya aku nak pujuk die..then aku balik lah kpg die yang sebenarnya tu kampung bapak aku..cuma bapak aku n kita org sume jrg balik.Bila balik tu rase cm happy sgt lah..rindu kira lepas lah..
Apa yg aku nak story ialah..masa tu die ajak aku keluar..before nie pernah lah aku pergi kuar gak dengan die,tp hari tu aku memang agak advanced sikit time tu aku naik ler motor ngan dengan..aku peluk dia dr belakang.mungkin sambil tgn dia pegang tangan aku.kira syg sgt lah aku dengan nie kononnya..tanpa aku kesah ow dengan kata lain aku langsung x fikirkan pasal gunung aku bersentuhan dengan belakang badan dia...
kitaorang duduk lah dekat jambatan lepas tu..tempat tu sunyi sgt..x de org lalu..maybe die nak wat privacy kot.
mase duduk-duduk tu,die pegang pinggang aku..kat mind site aku dah sound awal2 dah...kalo jd apa2,dia msti jd suami aku gak! kire nye nasib x de wat pepe cuma itu kira mukadimah kehidupan aku cam mana aku blh jd teruk cam nie sgt..Kiranya ez nie 1st man yg pegang tgn aku..cium dahi aku..pegang pinggang aku..n lelaki 1st yang aku bonceng motornye.
kira cam nikmat lah suma tu bagi aku..yelah..x pernah aku wat semua ni..mana tak nye..kalo kat kawasan kita orang, mungkin bapak aku tue agak dihormati...ahli masjid..mak aku pulak orang yang aktif dengan persatuan ..bapak kue nie jenis yang garang.pantang tengok anak dia bebas sikit,mesti nak kena..sampai2 kitaorang x boleh kuar kalo bkn dengan baju kurung..agak mensyukurilah sbbnya smpai sekarang kita orang amalkan.
tapi kesian gak bila tengok bapak aku mcm x tau apa yg jd dgn anak2 dia...

No comments:

Post a Comment